{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نباید با دیدنش یاد املت میوفتادم... 🌚💔

نباید با دیدنش یاد املت میوفتادم... 🌚💔
دیدگاه ها (۲)

من؟ گریه...؟ نه بابا... خاک رفته تو چشمم...

امتحانامو انقد عالی دادم که ازم دعوت کردن شهریورم بیام👍

مورد اخر ک...... چیز ینی چرت و پرته🌚

بی تی اس

املت در شهر ما ارومیه با گوجه فرنگی تزش مزه ی خود ارومیه پخت...

نان رگاک و املت هندی صبحانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط