{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه میگن بی تی اس افتراها من میخواستم از زهنم پاک کنم تا

همه میگن بی تی اس افتراها من میخواستم از زهنم پاک کنم تا وقتی این کلیپ اومد توی زهنم
دیدگاه ها (۰)

یه سوالرا من اینقدر کسل کننده ولی دوسم داری

چرا من و دوست دارید

چرا حرف مردم باید مهم باشه

این آهنگ بی تی اس توی یه لول دیگست❤️❤️

میگن چرا بی تی اس بایست دلیل من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط