{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و داستان ما اینگونه بود...

دیدگاه ها (۰)

دلتون خواست یخورده بهم اهمیت بدید 💔

تولدم مبارککککک

ته همه چیز همین بود؟ تهش یه بغض و یه سردرد شبونه و یه آدم دل...

اگر دیدید بعد از پیام شفاف امام عده‌ای باز هم به لجاجت و نفه...

من علی الاصول نظر دیگری داشتم

بهشتیان اینگونه اند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط