{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصد توهین به کمپانی ها ندارم ولی جی ام ام...

من رو بهgmm 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🛐🛐🛐
دیدگاه ها (۰)

حققققق

چرا واقعا

میگن میخواد دوباره جنگ بشههههههه

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط