{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی خیلی حس خوبیه

مخصوصاً اگر طرف دوست صمیمیت باشه
تازه بعدش خودتو میزنی به کوچه ی علی چپ
دیدگاه ها (۱)

کنکی تو چقدر ضعیت شدی شوهر گلم

نمیزارم

https://wisgoon.com/v/IJDBK29QBU

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط