{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متنفر بودن از تو تنها راهیه که درد نداره

متنفر بودن از تو تنها راهیه که درد نداره
دیدگاه ها (۲)

این اهنگ قشنگه

میخوام خودمو نوازش کنم

جیهوپ سانشاینم

کسی بیدار هست ؟؟؟ 🫂

#منو چشمات راهیه می خونه کرد🎮💣

این راهی که میریم همون راهیه که برگشتیم🙂لایک کنین شینگیلی نا...

در نهایت...این تنها راهیه که بلدم زندگی کنم..@ti_m_e

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط