{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواهر داری یا برادر؟؟

خواهر داری یا برادر؟؟
Me:خواهر👩‍❤️‍👩👭👭
دیدگاه ها (۶)

پیجمو دوست دارین؟؟

ارایش با نگار🍣🍣🥯🍧🍨🍡🍭🥝🥗

از کدوم ماه بدت می یاد؟؟ Me:مهر چون مدرسه ها باز می شه🍡🍭🍭🍡🍨🍧...

کلاس چندمین؟؟ Me:میرم ۷

سوال پست خواهر و برادر داری؟

وقتی یک عکس قدیمی از داداش/خواهرم میبینم:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط