پزشکیان: ما ۲۰ میلیون بشکه از «نفت خودمان» را دادیم به هو
پزشکیان: ما ۲۰ میلیون بشکه از «نفت خودمان» را دادیم به هوافضای سپاه تا بتواند بجنگد
کثافت چه منتی میزاره...از جیب ننه اش انگار داده
کثافت چه منتی میزاره...از جیب ننه اش انگار داده
- ۹۷۲
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط