{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ترافیک سنگین شمال ولی در عوض 😂😂جیغ داد مردم خیلی خوب بود

ترافیک سنگین شمال ولی در عوض 😂😂جیغ داد مردم خیلی خوب بود کیف کردیم .
دیدگاه ها (۱)

💓💓💓

بخواب دنیا🙂کسی با من دیگه کاری نداره 😅💔دل من میل به دلداری ن...

مردم نصف شبی چی زدن😐

آنچه ما تجربه کردیم!برای سن ما سنگین بود:)

وای بچه ها سیرک ایران پرتغال خیلی خوب بود یه پسر کراش توش بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط