{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه با یک صدا ...

همه با یک صدا ...
دیدگاه ها (۳۳)

........کسی از اولم عالی نبود با تلاش کوشش به جای رسید

بلند شو جمع کن خودتو .....غصه خوردن فایده نداره تا وقتی که ا...

کارا بی ارزش ول کن بچسب به زندگی .پسر ،دخترم فرقی نداره کسی ...

..................

بقیه صدا دارن ما هم صدا داریم🤣🤣

صدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط