.پست موقت.
.پست موقت.
سلامسلام، مورنا ام و میخوام درمورد ی موضوع هایی باهاتون صحبت کنم 🗣
خیلی هاتون میپرسید که کامبک بعدی رو کیمیزاریم و چرا انقدر روند کُنده .
خب ببینید بچه ها ما سبکمون متفاوته و لیریک نویسیه و هممونم خیلی سرمون شلوغه یعنی جز مویرای من دارم روی ده تا پروژه ی جدید برای ویپاپ کار میکنم ، کارلا برای آیندش برنامه داره و کلا سرش شلوغه ،ادلن هم داره برای کمپانیش وقت میزاره و با این حال هنوزم ما برای کامبک های بعدی برنامه داریم . لطفا صبوری کنید و ازمون حمایت کنید تا ما انرژی بگیریم . نمیخوایم مویرای ی گروه و پروژه ی باز مثل بقیه بمونه 🙏🏻
سلامسلام، مورنا ام و میخوام درمورد ی موضوع هایی باهاتون صحبت کنم 🗣
خیلی هاتون میپرسید که کامبک بعدی رو کیمیزاریم و چرا انقدر روند کُنده .
خب ببینید بچه ها ما سبکمون متفاوته و لیریک نویسیه و هممونم خیلی سرمون شلوغه یعنی جز مویرای من دارم روی ده تا پروژه ی جدید برای ویپاپ کار میکنم ، کارلا برای آیندش برنامه داره و کلا سرش شلوغه ،ادلن هم داره برای کمپانیش وقت میزاره و با این حال هنوزم ما برای کامبک های بعدی برنامه داریم . لطفا صبوری کنید و ازمون حمایت کنید تا ما انرژی بگیریم . نمیخوایم مویرای ی گروه و پروژه ی باز مثل بقیه بمونه 🙏🏻
- ۶۳۷
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط