{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا درد کسیو تجریه نکردی...

تا درد کسیو تجریه نکردی...
دیدگاه ها (۰)

😶😶😶

برد تو سکوت قشنگ تره

هعــــــــی

🥺🥺🥺

تو هیچوقت این درد رو تجربه نکردی.(:

کسیو داری؟!

میشناسین همچین کسیو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط