{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه دوری کنیم از درد های مردم😔

یه دوری کنیم از درد های مردم😔
دیدگاه ها (۰)

چقد خوشگل😊😊

حامیم به دختره گل داد😊

جنه وقتی میبینه من انقد بدبختی دارم🤣🤣😩

با تو می ارزد درد دوری کشیدن با تو... #کربلایی_امین_قدیم

مرگ بعضی وقتها از درد دوری بهتر است...🖤🥀#حامد_عسکری

از فرد های مورد علاقم دوری کنید😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط