{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مدرسه دولتی ، سال 1356

مدرسه دولتی ، سال 1356
دیدگاه ها (۱)

در جهانی که وفا نیست به دل های بشربی نیاز از همه باشی به خدا...

کیا موافق هستند

آبادان قدیم

کلاس ما حتی وقتی معلم هست هم همینه.

وایب مدرسه ها اینطوری بود اگه تو سال ۵۷...بگذریم🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط