{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بشدت به دلم نشست🖤

بشدت به دلم نشست🖤
دیدگاه ها (۲)

بخاطر جوانی از دست رفته رای نمیدم👌بخاطر کودکان کار رای نمیدم...

درگیر بازی شدیمخدارو فراموش کردیم🖤

♥️

#اذربایجان

مینی سریال برگشتم تا مادرمو نجات بدم

خیلی به دلم نشست

این جمله خیلی به دلم نشست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط