وای کی میاد پوسیدم_
وای کی میاد پوسیدم_
چیزه آقا ، فکر کنم به دورانی برگشتم که زارت بی زارت_ حال آرت کشیدن ندارم🥹
احساس میکنم بدون زارت هام دیگه بی معنی میشم_
چیزه آقا ، فکر کنم به دورانی برگشتم که زارت بی زارت_ حال آرت کشیدن ندارم🥹
احساس میکنم بدون زارت هام دیگه بی معنی میشم_
- ۲.۳k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط