{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#لعنت بر رفیق😎🖤🖤

#لعنت بر رفیق😎🖤🖤
دیدگاه ها (۴)

به عشقت صابت کن که دوسش داری توی پیوی

توبگوچرافقط‌من‌بودم‌یه‌احمق‌عاشق؛

چطور؟

کسی هست حرف بزنیم ؟

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط