{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من برا چی اینو دیدممممممممم

من برا چی اینو دیدممممممممم
واییی اصلا برا چی گذاشتمش
ولی خوب ژزاب ژون😂🌀✨
دیدگاه ها (۰)

بله بله

کورتیسسسسس

اوخی خداا

اینو برا من فرستاده. خو من چی. بگم بهتتت😂❤

برا دایی سابیتو🥸✌️تو اون پیجم منطقی تر بود بزارم ولی خوب تو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط