{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

( o´ェ`o)

( o´ェ`o)
دیدگاه ها (۰)

My Dear

X-<

( o´ェ`o)

( ・3・)

بنظر من که هم ایران و روسیه خوب بود.

پس زمینه U^ェ^U

(゜ロ゜)!!( ; ロ)゚ ゚!!(⊃ Д)⊃≡゚ ゚( `□´)( :゚皿゚)(#`皿´)( ・`ω・´)(-.-)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط