{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییییییییییی من پاره شدم🤣🤣🤣🤣🤣

واییییییییییی من پاره شدم🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۷)

انمیشن در مورد حضرت موسی بود ... بچه ها واقعااااااا قشنگه تو...

منم ژیمناستیک کارم 🫠✨️ *با این ادیت روحم ساد شد*

و جایزه بهترین ویلن تاریخ میرسه به ....

واییییییییییی لعنتی پاره شدم🤣❤

یعنی ببین پاره شدم دیگه این دفع بعد پاره شدم🤣🤣

ای من عاشق این یکی شدم واییییییییییی حاجی 🤡🤡🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط