{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدیم کراش من بود🗿🚬

قدیم کراش من بود🗿🚬
دیدگاه ها (۹)

امی رو درک میکنم

بابا یدونه استیکن مونده بود اونم شد🗿💔

شیب جدید🗿؟

چرا قیافه سبز و قرمز شبیه منحرف ها شد🗿؟ (به بزرگی خودتون ببخ...

داست اگه ایرانی(قدیم) میشدچرا بیشتر کراش تر شد🗿

رفیق :)#پایتخت۷ #بهتاش #هما #فهیمه #پشت_صحنه #پایتخت_شاهکار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط