{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساسی باشی باختی منطقی که باشی شاید نبری ولی هیچوقت نمیب

احساسی باشی باختی منطقی که باشی شاید نبری ولی هیچوقت نمیبازی
دیدگاه ها (۰)

خوب باشی باختی...💔🙌🏻

خیلی بده چشمبراه کسی باشی که میدونی هیچوقت برنمیگرده اما باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط