{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به درک که ناراحت میشن...!

به درک که ناراحت میشن...!
دیدگاه ها (۱۲)

خطر گریه🚫اگه حالت بده و خوش نیستاین ویس رو، ردش کن بره...💔💔

!!...😶...!!

ولی بیاین قبول کنیم...

ولی نموند...🖤

بفرما حرف راست هم میگی ناراحت میشن🤣

پسرا وقتی دلشون میشکنه و ناراحت میشن🙂💔

ازت هیولا میسازن ،بعد ناراحت میشن که ترسناک شدی!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط