{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بی تو پریشآن و تو انگار نه انگار؛🖤

من بی تو پریشآن و تو انگار نه انگار؛🖤
#دپ
دیدگاه ها (۰)

اون بِهتَر اَز مَنِ؟#دپ

ندیدم kiri تر از Love💤#دپ

واسهِ آدَمی کِه واسَش مُهِم نیستی وَقت نَزار؛#دپ

من‌ازت‌خیلی‌توقع‌داشتمو‌خیلی‌عقب‌موندی‌.#دپ#بیمرام

در خواب نمی‌دیدم ازین دست پریشانمن باشم و سوگ تو فراهم شده ب...

پریشان......

زندگی درد قشنگی ست بجز شب هایش که بدون تو فقط خواب پریشان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط