{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی یک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح است برای رفتن..

گاهی یک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح است برای رفتن....:)
دیدگاه ها (۰)

یادت بره چقد دوس داشتیم همو🙃

اگه رفتنی بودی پس میدادی بگو هی چرا بم قول؟..:]

کمک میخام بگید نجاتم بدن🙃❤️‍🩹

حتی میخامش توی دعوا🫦🫴

⭐گاهی یِک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح برای رفتن است .🤍

تتل باشد!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط