{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتی همه ی پدرا...

سلامتی همه ی پدرا...
نوکرتم تا ابد ستون زندگیم.❤️
دیدگاه ها (۰)

چه جواب قشنگیوچه خواسته ی قشنگ تری...کاش میشد.واای اگر میشد....

من یه دنیا دلتنگتم....

شبتون خوش🤞

سلامتی همه پدرا هرکسی اگه پدرش زندس قدرشو بدونه نشه روزی که ...

هرچقدرم‌ زندگیم .... باشه تا ابد عاشق این مرد میمونمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط