{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخر با همین خوشتیپ کار دست خودمون میدیم😭😂

اخر با همین خوشتیپ کار دست خودمون میدیم😭😂
دیدگاه ها (۱۶)

اره خلاصه💅

نه داش خوبم

😦😼

به زندگی خودمون ادامه میدیم(:

ما خودمون برا ریدن هم‌عوارض میدیم شما که عددی نیستین😅

زمون خودمون خوشتیپ بودیم ها میشه لایک کنی خوشحالشم خانومی 😊ف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط