{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نوشته بود سر و صدا تو کنسرت زیاد بود و صدامون بهش نمیرسید

نوشته بود سر و صدا تو کنسرت زیاد بود و صدامون بهش نمیرسید
بخاطر همین تصمیم گرفتیم اینشکلی از محسن یگانه بخوایم
آهنگ مورد علاقمون رو بخونه🥲❤️

آخرش هم رفت جلوی خودشون خوند :)
دیدگاه ها (۰)

دیشب با پورشه از جردن رد میشدم... یه دفه یه بچه پرید جلو ماش...

به این میگن راننده بیل مکانیکی👌.

🕦این فرودگاه نماد و معیاری از حکمرانی موفق و کارامد است! این...

🎥 اين صحنه رو دوربين یه گوشـت فروشی تو يزد ثـبت کرده😁

Fate is predetermined.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط