{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم اونیکه میخوامش ولی بی خبره

دیدگاه ها (۲)

تقدیم اونیکه میخوامش ولی بی خبره

من به عشق توگرگ بی آزاری میشم ..

صبورباش تاچرخ روزگاردورش رابزنه .....

بیزارم ازتووهرکی هم اسم تو....

میخوامش خیلی خوشگله

شنیدی که میگن ...اونیکه گریه میکنه یه درد داره ؛اونیکه میخند...

میخوامش ولی شدنی نیست 🤷🏻‍♀️#پوتک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط