{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه بریدم

دیگه بریدم
از مبارزه خسته شدم یکم آرامش میخام ولی..... نمیتونم بازم ببازم
یا میبرم یا تا ابد بدبخت میشیم ولی خیلی خستم نمیدونم چطوری مبارزه کنم..

باز خدارو شکر حداقل سلامتی دارم(:
دیدگاه ها (۴)

گوشیم چرا اینطوری شده

خیلی طول کشید ولی بلخره ۱۰۰۰شدیم۱۰۰۰تای بعدی خیلی سریع تر قر...

پارت ۱☆:وای فردا چند شنبسسس..بدبخت شدم فردا دوشنبه مراسم دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط