{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن بزرگ میشی یادت میره اره پس چرا من یادم هست غصه هامو

میگن بزرگ میشی یادت میره اره پس چرا من یادم هست غصه هامو
دیدگاه ها (۰)

میدونی نه نمیدونی چقدر دلتنگم چه روز خوبی بود اون روز که سرم...

حالا هرکه دوست داره بگه اصل بده به اونکه میزنه

دوست دارم به اندازه تمام اقیانوس ها دریاها

چی میگن میره از یادت؟!!

چی میگن ( میره از یادت) ؟؟؟

چی میگن میره از یادت🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط