{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیکار کنممم؟:)

چیکار کنممم؟:)
دیدگاه ها (۲)

ولی یه آرامش و غم خاصتی توی صدای موچی هستتت:)

البته بیشتر من دختر شمااا به حساب میاممم از بس کوچولوعممم د...

هوممم:)!

تنها دختری که به مین یونگی میادددد

سوال پست:بچه ها کمک فردا امتحان ریاضی دارم چیکار کنممم؟

یکم فعالیت کنممم

صدا کممم🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط