{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍃🫧و همینطور زیبا و رویایی ست که برای آنکه از دست دادی اشک

🍃🫧و همینطور زیبا و رویایی ست که برای آنکه از دست دادی اشک بریزی...🙃🤌🏼
دیدگاه ها (۰)

چشمای مو ابرو مشکیای من : 🫠🫴🏼

بهترین حس ...✨🙃🧚🏼

🎀Ох, сложная натура :🫠

بدون شوهر —🤌🏼🫱🏼‍🫲🏻🙌🏼🛐

خواستی اشک بریزی وگریه کنی برای امام حسین اشک بریز وگریه کن🇮...

خواستی اشک بریزی و گریه بکنی برای اباعبدلله بکن #اللهم‌عجل‌ل...

میتونی گریه کنی اشک بریزی ولی دیگه از ما نیستی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط