{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها میشه یکی بیاد پی باهام حرف بزنه خیلی قلبم درد میکن

بچه ها میشه یکی بیاد پی باهام حرف بزنه خیلی قلبم درد میکنه میترسم کاری با خودم انجام بدم من نمیخوام بمیرم میشه یکی دلداریم بده لطفان
دیدگاه ها (۸)

من دخترم نمیتونم از خونه بیرون بزنم ):

واقعا فقد تو دلیل لبخندمی

واقعا باید همه ی ما دوست خوبی داشته باشیم

لطفا یکی بیاد دلداریم بده

حرف بزنیم.

سلام بچه ها من امروز افم چون بیمارستانم..... قلب مادر بزرگم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط