{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نکته رو گرفتی ! حتما کامنت کن ??

خودم موندم اگر کسی می‌دونه تو کامنتا
بگه چیشد ؟؟ 🤷 که بچهه رو ول کرد دلم سوخت.!!
دیدگاه ها (۵۵)

تا حالا شکست خوردین یا سعی کردین برش گردونین !??

شمااام ازین رفیقا دارین تو کامنتااا حتما بگین ??

چشاتو بستی چه حسی داشت ? ایشاالله که هیچکی آسیبی نبینه .

واقعا پشمام ریخته نمیدونم چی بگم فقد فیلم رو نگا کن ??!

بچه ها لطفا هرکی اسم این فیلم و می دونه تو کامنتا به من بگه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط