{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه درونگرا، یه زمانی برونگرا بوده...

یه درونگرا، یه زمانی برونگرا بوده...
دیدگاه ها (۴۱)

آموزش شنا به بچه 😂😂

سوالایی که اکثراً از من میپرسن...🙂

خدایی عجب نسلی بودیم 🖤...

اینستاگرام بی صدا بدترین ضرر هارو به ما میزنه...

درونگرا +برونگرا = بهترین ترکیب

شما هم؟ سوال پست : درونگرا / برونگرا / میانگرا؟

در تضادم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط