{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشم تو چشم نشو و سرد برخورد کن👍

چشم تو چشم نشو و سرد برخورد کن👍
دیدگاه ها (۰)

از این به بعد خیلی باهام سرد برخورد کنید چون خیلی گرمه🥵🤣

و هر جور دوست داری برخورد کن

تو از دلخوشی‌های کوچکش غافل نشو..!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط