{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاره شدم پارهههههههههههههه

پاره شدم پارهههههههههههههه
دیدگاه ها (۳)

کی از من فیلم گرفته😆😆

جررررر

حق حق حق

واسه این ادیت پاره نه ها پارهههههههههههههه شدم تا درست شد 🤣😑...

یعنی ببین پاره شدم دیگه این دفع بعد پاره شدم🤣🤣

پاره شدم یکم عیب و نقص داره اونارو ایشالا درست میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط