{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:) چون واکنشی نشون ندادم دلیل بر این نمیشه اون موضوع درد

:) چون واکنشی نشون ندادم دلیل بر این نمیشه اون موضوع درد نداشت..
@ti_m_e
دیدگاه ها (۱۳)

بهت خوش گذشت ؟@ti_m_e

راه بازه سرم دیگه درد میکنه از حرف های تو خالی :)@ti_m_e

دلیل اینکه هیچ واکنشی به جنی نشون ندادن حسادت بود

ولی هیچ وقت این رومو ندیدن چون نشون ندادم همیشه خودمو ادمه ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط