{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسم رب الحزن...🖤

بسم رب الحزن...🖤
دیدگاه ها (۱)

من و تو به غیر هم هیچکسو نداریم...❤🥺

#لبیک_یاحسین

اون دنیا هر روز داره قشنگتر میشه...🖤

چرا همه خوبا دارن میرن...🖤🥺

| بسم رب الحسین.ع. ❤️‍🩹 |#اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ_یا_خا...

بسم رب الحسین رویا یعنی دوباره حسین🫂❤️#لبیک_یاحسین #یا_اباصا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط