بچهها من که میدونم ایران به ژاپن میبازه... مجبورم هم ن
بچهها من که میدونم ایران به ژاپن میبازه... مجبورم هم ناراحت باشم چون که ایران کشور خودمه، اما دیگه چیکار کنم ژاپنو دوست دارم 👌💖 اصلا هیچ کدوم از سرویسهاشون خطا نمیره برعکس ماها-
خوب نه اوکی دوتا ست رو بردیمـ-
ولی خدایی آقای ران تاکاشی (درست نوشتم؟🥲) فاز اویکاوا رو میده🫦💋
باختیمـ- عالیهـ- البته خیلی تابلو بود! ماهایی که رنکمون توی والیبال ۱۷ئه نمیتونیم رنک ۵ رو شکست بدیم...منطقیهـ-
#والیبال #ژاپن #ایران
خوب نه اوکی دوتا ست رو بردیمـ-
ولی خدایی آقای ران تاکاشی (درست نوشتم؟🥲) فاز اویکاوا رو میده🫦💋
باختیمـ- عالیهـ- البته خیلی تابلو بود! ماهایی که رنکمون توی والیبال ۱۷ئه نمیتونیم رنک ۵ رو شکست بدیم...منطقیهـ-
#والیبال #ژاپن #ایران
- ۷۷۲
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط