{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وخدایی ک بی حد واندازه عاشقشم

وخدایی ک بی حد واندازه عاشقشم
دیدگاه ها (۱)

خودم ک عاشقشم🥰😁#نینی#عید#قربان#غم #شادی#بچه #فرزند

#وخدایی_که_بشدت_کافیست💝غمگین نشو، من کنارتم..💖وخدایی که بشدت...

آخه خنگ بودن تا این حد...🤮فقط اونی ک میگه مگه اینا باهم ست ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط