{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه قد من کشیده بودی؛

اگه قد من کشیده بودی؛
نمیتونستی تکون بخوری از نعشگی درد.
دیدگاه ها (۵)

دلشون برات تنگ میشه وقتی نتونن جاتُ پر کنن

اگه قد من کشیده بودی؛نمیتونستی تکون بخوری از نعشگی درد.

دوستش داری یک چیزه براش بنویس؟

شنـ ٓـاختیٖـم هم‌ـٰه ࢪا دࢪَ اوج تنه‍ ٓـاهـےٰ ..!🥃#تتلو #تتلی...

BTS BangTan Boys

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط