{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم تنهایی قشنگ نیست اما من همیشه تنهام🌚🥂💔

میدونم تنهایی قشنگ نیست اما من همیشه تنهام🌚🥂💔
دیدگاه ها (۶۵)

من اینجوری شکستم🌚🥂💔

جررر چه مخ زنی😂 بیاید ی چالش تو کامنتا مخ همو بزنین 🧚🏼‍♀️🌚🥂

انقدر داغونم که حتی هیچکسی نیست که حالمو بپرسه🌚💔

شخصیت واقعی من اینطوریه🌚

همیشه تنها بودن قشنگ نیست

همیشه آخرش تنهام...

و هیچ چیز قشنگ تر از تنهایی نیست ...:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط