بودن تو یعنی آرامش، عشق و امید…
بودن تو یعنی آرامش، عشق و امید…
تو فقط یک دختر نیستی؛ تو تمام دلخوشی و عشقِ زندگی منی
تو همان نغمهی قشنگی هستی که آرامش را به قلبم میآورد.
بودنت برای من یعنی عشق، امید و زیبایی.
به داشتن تو افتخار میکنم؛ به مهربانیات، به لبخندت، به دلت…
امیدوارم سال بعد و همچنین سال های بعد از اون باهم باشیم که بهت تبریک بگم
همیشه بخند، همیشه شاد باش ، همیشه سالم باش
روزت مبارک عزیزترینِ دایان🤏🏻
💕 @raxwin
تو فقط یک دختر نیستی؛ تو تمام دلخوشی و عشقِ زندگی منی
تو همان نغمهی قشنگی هستی که آرامش را به قلبم میآورد.
بودنت برای من یعنی عشق، امید و زیبایی.
به داشتن تو افتخار میکنم؛ به مهربانیات، به لبخندت، به دلت…
امیدوارم سال بعد و همچنین سال های بعد از اون باهم باشیم که بهت تبریک بگم
همیشه بخند، همیشه شاد باش ، همیشه سالم باش
روزت مبارک عزیزترینِ دایان🤏🏻
💕 @raxwin
- ۸۶۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط