{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو تلاش بمیرم بهتر است تا در حسرتش

تو تلاش بمیرم بهتر است تا در حسرتش
دیدگاه ها (۵)

Allah ...God

حسرتش تو دلم میمونه...

دوست دارم بمیرم شاید دنیا بعد من بهتر بشه#نفر_بعدی_در_کار_نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط