{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برام مهم نیست چی میگی ولی من خواهرای حدیدو به کاردشیان ها

برام مهم نیست چی میگی ولی من خواهرای حدیدو به کاردشیان ها و کایلی و کندال و هیلی یا هر کس دیگه ای ترجیح میدم و بیشتر دوستشون دارم🎀💅
دیدگاه ها (۰)

همیشه حق با خانوم دارابی عزیزه👍🎀

جنتلمن بودنشون یعنی خداست😭

بانو لیز فوق العادست>>>>

بمیر خب بابا اه💔😀

ویسگون دیگه برام مهم نیست...همش یک دلیلی برای دعوا پیدا میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط