{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام خشگلا من خاله سنجوعم من تازه به ویسگون امدم خب من زی

سلام خشگلا من خاله سنجوعم من تازه به ویسگون امدم خب من زیاد از ویسگون بلد نیستم کار کنم چون اولین بارمه اگر یه چیز ریدم ببخشید از این ببد هم فعالیتم را شورع میکنم🌸💖🍓🌱🍡💫°•~`
دیدگاه ها (۳)

خب خب خشگلا اگر ۱۰ نفر فالمون ک🍓💫نن فعالیتم را شروع میکنم

خب خب من تا دو هفته نیستم ببخشید می‌دونم ریدم با این فعالیتم...

خاله ساکی ببخشید ریدم تو اوسیت🙏🏿میخواهید به اوسیتان ریده شود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط