{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂ده بار دیدمش و هنوز کمه برام😂😂

😂😂ده بار دیدمش و هنوز کمه برام😂😂
دیدگاه ها (۶۸)

واقعیت تلخ در قالب طنز🥴

😂😂😂😂😆😆😆😆

شیرازیا فهمیدین چی شد یا نه؟!

احساس می‌کنم توی همه چی شکست خوردم.😉🖤

الانم هرچی میزنم میگم باز برام کمه!

کی این انیمه رو دیده ؟من دیدمش عاشق این انیمم رتبه ی اول کل ...

میگم چقد چهره‌ی بهرام آبتین برام آشناس...نگو تو بچگی در قالب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط