{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ترس از مدرسه رو همه دارن 🤣:) خودم اتوفوبیا 🥺

دیدگاه ها (۴)

از همش استفاده میکنم 🤣🤌

درسته،من به همه چیز میخندم:)

اونایی که مدرسه دوست دارن اعلام حضور کننخودم که حاضرررررر

من به چاش بودم ... تو خودم لایو رو هم از ترس قطع می کردم 🤣

ترس های من برای کسایی که دوست دارن بدونن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط